אנשי חינוך
NLP – לאנשי חינוך
שימוש מעשי בדרכי חשיבה –
לגדילה, צמיחה והצלחה אישית
השתלמות המשלבת תיאוריות וכלים מעשיים
מעולם ה-NLP
כיצד נדע מה בדיוק יעזור לילד / לנער לעלות את הדימוי העצמי שלו?
כיצד נעזור לו לפתח חשיבה חיובית?
כיצד נעזור לו להתמודד עם מצבי לחץ וחרדת בחינות?
כיצד נעזור לו להשתחרר מאמונות מגבילות לגבי עצמו ולגבי אחרים?
מהי האסטרטגיה הנכונה והמדויקת ביותר לפתור ולנהל קונפליקטים בין תלמיד X ותלמיד Y?
כישורי פרזנטציה שמייצרים הקשבה וסקרנות של 100 %!!!
שפת ההשפעה האריקסוניאלית: מילים שחודרות ומשפיעות על תת המודע – חיבור לכוחות, עוצמות ויכולות
כיצד נעזור לתלמיד להצטיין במה שהוא טוב בו?
ה-NLP הינו תחום מהמתקדמים ביותר בחקר המוח, העוזר לנו לזהות כיצד נכנס מידע למוחנו ומתורגם לחוויית – רגש, מחשבה והתנהגות.
NLP – Neuro LinguisticProgramming
Neuro –
המערכת העצבית / המוח – ה"מסננת" החושית דרכה נכנס המידע למוח שלנו.
Linguistic –
תקשורת מילולית – באמצעותה אנו מבטאים את תפיסת המציאות שנקלטה במוחנו, את המחשבות והתחושות ואת האופן בו כל אלה משפיעים עלינו.
Programming –
התנהגות / תגובה – תרגום החוויה הפנימית שלנו (רגש, מחשבה, תחושה) לפעולות ולתקשורת בין-אישית.
ב- NLP אנו משתמשים בכלים לשוניים שעוזרים לנו לזהות איזה סוגים של מידע אנו קולטים ושומרים במוחנו ואיך מוחנו משתמש במידע זה.
בכך –
אנו עוזרים לתלמידים ולעצמינו לשנות אמונות מעכבות ולחליפין – לייצר אמונות ותפיסות שתשרתנה אותנו בחיינו.
אנו מעבירים למודעות ואף משכללים אסטרטגיות תגובה ופעולה, תשומת לב לדברים ספציפיים שמאפשרים לנו להיות במיטבנו במצבים ספציפיים.
ב-NLP אנו משתמשים בטכניקות ומיומנויות שמתמקדות באחד או יותר משלושת החלקים – מחשבה, רגש, התנהגות. כדי לייצר שינוי לטובה בכל תחום אותו נרצה לשנות.
דרכי הוראה:
הלמידה תיעשה באמצעות כל החושים: הקשבה, התבוננות ותרגול מעשי.
בין המפגשים המשתתפים יתבקשו לתרגל בשיתוף עמיתים מהקורס את המיומנויות והטכניקות שנלמדו ולשלב את הנלמד בעבודתם כמאמנים.